fredag 15 april 2011

Friskus?

alla är så himla duttiga... Ja, alltså duktiga...
Alla äter " rätt " o rör sig som man ska...
Så nu jäklar ska jag med :-/.

Jag startade för typ Två veckor sen...
Läste en annan blogg häromda där vikten nämbdes som X, o det lär den göra här med ;-)
Eller Xl p
Om man så vil.
Jag änkte inte köra några hetsiga promenader, för det går inte med en utforskande tvååring. Men massa lek i skog o mark funkar ju det med :-)
Sen ska jag se till att få zumba lite, men det kan krävas nattpass för det...
Å till sist tänkte jag ta lite situps varje dag...
Har ju två " gravidvolanger" att bli av med.
I kosäg blir det mest en ändring... SkA inte äta så himla mycket...
På dessa två första veckorna är resultatet -3 kg

Det kommer säkert flerAägg i detta ämne.

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar