måndag 13 juni 2011

1-årskalas ( kalas del 2 )

Det kom en massa folk....
Jag tog en liten tupplur då :-D
Mormor hade med paket till storasyster med.... hon fick lera o en härlig Kittyfilt.

Jag satt o fipplade med spann o spade
NANNA fick oxå mer paket för vi fick en sandlåda ihop :-D
Jag öppnade en massa roliga paket...
Det är härligt med papper :-D
Jag kramar om Minna-Julia för första gången...
MYS
Här är allt trevligt folk....
Vi åt korv med bröd o tomatsallad med äpple o fetaost....
Jag åt korvbröd mest.. o lite ost :-D
Mamma o jag-mys
Alexandra o Lucas fick sitta vi
Här e mamma Lucas, tant Becka som jag sitter hos o morbror Totto
Sen komm mamma o pappa ut med de fina tårtorna.... de smakade suuuupermumsigt o jag ville bara ha mer mer mer...
Storasyster o Lucas sprang på gräset o jag ville sååå gärna springa efter....
Måste se till att kunna gå själv snart...
Jag provgår mina nya superfina skor :-D
Nanna cyklade lite på sin röda cykel.
Tant Becka hjälpte mig att cykla oxå :-D
Morbror hjälpte NANNA att putta fart o jag drog med mig Becka dit :-D
Det var ett suuuuperhärligt kalas
Tack alla för att ni kom

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

1 kommentar:

  1. Tack för härligt kalas och go mat! Ni var så fina i era klänningar och pipplottor. Hoppas att klänningarna passar Josephine. Lucas valde ut dem till dig. Han hoppas på att få prova sandlådan när den är på plats och fylld med sand.
    Nu ska vi vara lediga i 10 dagar, han och jag, så då tänkte vi passa på och komma och hälsa på er, om ni är friska?! Kramis

    SvaraRadera