onsdag 22 juni 2011

Älskade galningar

Efter gubbarna kunde de visst inte hålla sig mer....
Så medans jag gjorde kvällens välling så gick resten av familjen ut på kökstrappan....
Det skulle bubblas igen :-D


Det är väldigt fint med bubblor....
Sen började det....
Galningarna satt iång...
MIN TUR
NÄ MIN TU PAPPA
Nu e det min tur
Osv osv....
Tur det var läggedax så att det inte hann bli slagsmål om bubbelblåsaren ;-)
Det var en present som blev uppskattad av ALLA :-D
Jojo gillar att ta bubblorna :-)
Skulle haft riktiga kameran hemma nu....



Pappan köpte en stooooor flaska med bubbelsoppa...
O jag tror att jag blir tvungen att gömma den så den inte tar slut med en gång....
Min älskade galna familj

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar