onsdag 22 juni 2011

Äntligen utsläppta

Äntligen släppte mamma ut oss....
Vi hade ingen feber o hade inte dagen innan heller.... tror hon :-D
O det bästa av allt med dagen.... förutom mina bubblor var att Lucas kom :-D
Vi började med en fika...

Sen gick vi ut på taket o lekte
Lucas hittade en fin pinne... som jag ett tag blev hysterisk för att jag inte fick... men det gick över snabbt o vi kunde leka vidare :-D


Sen kastade vi oss ner på golvet.... där var nåt....
Mamma Ica förklarade att det var en snigel o att den hade ett hus.... sitt hus på ryggen....
Den kunde gå in o sova där...
Den hade känselspröt o var inte så snabb....
Inte snabba lls
Den var gul o fin :-D
Denna bilden tog jag alldeles själv för jag fick låna kameran :-D
Jojo traskade runt
o vi hoppade o sprang mest...
Jojo fick en massa nya kläder av Lucas... hon vill ALLTID prova med en gång
Jag o Lucas spelade lite spel.

Efter lunch gick vi ut igen....
GUNGA!!!


Jojo älskar ju oxå att gunga o tog den lilla röda...

Det var hääärligt att äntligen få vara ute :-D

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

1 kommentar:

  1. Lucas och hans mamma24 juni 2011 kl. 08:20

    Det var härligt att äntligen få träffa er, som vi har längtat! Inte visste jag att du var så rädd för insekter Alexandra. Det är min pappa med. Jag tycker dom är ganska intressanta, på avstånd i alla fall. Jag fullkomligt älskade din gunga och längtar tillbaka till den. För du vet att man måste turas om att sitta i den, eller dela... för det var mysigt det med. Hoppas att vi ses snart igen. Glad midsommar!

    SvaraRadera