tisdag 14 juni 2011

Sjuka

Natten till min födelsedag blev vi sjuka båda två....
Vi började morgonen med feber välling o pingu...
När man e sjuk o liten kan man få gele... det fick mamma när hon var liten av momo....
( tur att moster Lene tog med det sist hon hälsade på )
Jag somnade gott i vagnen
Har man hög feber ... sisådär en 39 - 39,5 då e det riktigt gott med glass....

Men jag var hyggligt pigg i alla fall

Storasyster är oxå sjuk... men har inte lika hög feber...
Hon busar som vanligt

Sen somnade hon med i kuddhavet
Även om vi var sjuka så sjöng mamma o pappa för mig o storasyster hjälpte mig att blåsa ut ljuset

Åh, MUMSIGT
Jag åt helst korvbröd...

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

1 kommentar:

  1. Men så typiskt, sjuk på självaste födelsedagen! Men världens finaste tårta fick du i alla fall! :) Grattis grattis, vi kommer gärna och firar dig när du blivit frisk, vi som missade kalaset...

    SvaraRadera