tisdag 14 juni 2011

Stort tack ( kakas del4 )

Det här blir lite som oscarsgalan.....
I would like to thanl........
Ja ett stort tack vill jag skicka till
Momo o moffa Göran
Bestefar o Ticki
Morbror Per o kusinerna Emil Viktor o Oliver
Morbror Totto o tant Becka o kusin Alvin
Jonas o Maria
Mamma Lucas Ica o Lucas
Sist men inte minst
Pappa Mamma o Nanna

Tack för att ni kom o smakade på min goa tårta o myste med mig på (nästan) min födelsedag
O tack för alla fina saker ni hade med :-D
Pussar till er alla
<3
Sandleksaker
Sandlåda
Snygga skor
Ett par snygga skor till
Mina-Julia
Söta spargrisen
Sommarklänning
Body
Cool klänning
Häftiga shorts
Fina linnen

Nanna skickar ett extra tack hon med...
För hon fick ju oxå en sandlåda.... eller njae... vi fick en halv var :-D
Å så fick hon Lera o världena finaste Kittyfilt
Hon använder den som täcke nu...
Kan inte sova utan den :-D

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar