tisdag 28 juni 2011

Zzz i stoooor liten säng

Nu vet jag varför mina barn verkar ogilla spjälsängar...
JAG GÖR DET....
Man fastnar i spjälor när man ska mysa rygg eller rumpa...
O jag e så kort att jag når liksom inte ner...
Jo det gör jag :-/... så liten e jag inte...
Men det är INTE bekvämt...
Sanna fick sin "stortjejssäng redan när hon var ca 10 månader... o nu ikväll var det Jojos tur 12,5 månad
Hon har under kvällen inte sagt ett pip...
Det gör hon alltid några ggr på kvällen annars...
Storasyrran fastnade i pinnarna o då e det väl klart man vaknar till....
Tror att lillasyster e liknande... hon ligger oxå med huvet på kudden för att 5 minuter senare ligga med huvudet neråt...
Det gör hon nu med såg jag innan....
MEN HON VAKNAR INTE AV DET
HÄRLIGT
Låt detta fortsätta
Hade ju varit ljuvligt att få sova nu när man ska börja jobba :-D

Här e lilla Jojo i sin storasyster/kusinärvda växasäng...
Den byts såsmåningom ut mot en pappagjord 120 säng som storasyster har

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar