tisdag 21 juni 2011

Något galet med mig...

Ja, jag lovade ju det...
Mjölk.
Är ibland helt galet förtjust i mjölk :-)
O lök... Mmmm vad det e gott med lök.
Väldigt ofta skivar jag lök o lägger på min ostmacka :-)
Lök o mjölk passar riktigt bra ihop i min värld o jag kan ibland få för mig att bara äta rå lök o dricka mjölk till.
Lök har jag ätit så sen jag var liten.
Inte bara lök passar till mjölk utan oxå turkisk peppar...
Jaa... Call me crazy... Men säg inte att det är äckligt om ni inte provat :-)


♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

1 kommentar:

  1. Och så slipper man få mask i magen (enligt min mor, inte vetenskapligt bevisat)!!
    jag växte upp med rå lök på en brunostmacka och ett stort glas mjölk och inte har jag tagit skada av det .... eller...........

    SvaraRadera