måndag 27 juni 2011

Stressande


Det är idag, imorron, onsdag o torsdag...sen e det tillbaka i verklighetrn.
På fredag den 1a juli börjar jag jobba igen...
Har inte varit o jobbat sen mitten av maj förra året o då hade jag bara jobvat sen januari... Då hade jag oxå varit ledig från jobbet i strax över ett år...
Nu e ju tanken att jag ska vara där lite mer än ett halvår.
Det känns heeeemskt samtidigt som det ska bli spännamde med projekt härligt att få bubbla med världens ästa kollegor o allt annat.
Jag tycker dock att det är skönt att inte behöva lämna dem full tid på dagis.
TYPISKT...
såg att det ska bli regn i helgen... Min allra första lediga helg* ha ha ha*

Jaa kollegor, se upp
Här kommer hon :-)

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Ps: längst upp ser ni min arbetsplats-VÄRLDENS SNYGGASTE :-)
O numera jobbar min kusin på den danska arkitektbyrån som ritat det... COOLT

3 kommentarer:

  1. Tillbaka till verkligheten. Tur att du som jag inte jobbar fulltid. Vem hade orkat att inte träffa sina barn mer än när det är helt uttröttade efter en lång dagisdag. Länge leve halvtid! Då kan man fortfarande träffas och umgås mitt i veckan.

    SvaraRadera
  2. Arbetar du på biblan? Hade jag ingen aning om!
    När vi var i H-stad för några helger sedan och gick förbi så tänkte jag att om jag i mitt nästa liv bor i den stade så ska jag arbeta på bibblan ;)
    Varför ska du bara arbeta 6 månader?

    SvaraRadera
  3. Var du ihär utan att säga till...?
    Det var det värsta.... du får se till att komma hit igen :-D
    Nä jag ska jobba mer denna gång.... förra gången blev det ju bara ett halvår innan nya bebisenJ kom... men nu ska det inte komma nån bebis det närmsta 9 månaderna iaf :-D

    Ja det e härligt att inte jobba mera ica.... verkligen!

    SvaraRadera