fredag 24 juni 2011

BVC

Igår var vi, jag o mamma på BVC.
pappa o Nanna psssade på att åka till sjukhuset o lämna tillbaka min luftmaskin.
Vi satt lite i väntrummet o sen kom tant Zenita
Jag ville inte väga...
Men som tur e får man ju sitta upp när man e så stor som jag.
Vågen stannade på 9,7... 0,1 mindre än när jag blev sjuk o åkte till sjukhuset
Sen skulle hon mäta Mitt huvud...
Men mamma gav inte mycket för det måttet... Det togs ganska slarvigt.
Att mäta hela mig var heller inte skoj. Jag hade hunnit bli 71.5.
Sen fick vi vänta jääättelänge.
Jag gjorde kaffe till mamma









sen kom dumma doktorn o tittade i öron o lyste på mig.
Han o mmma babblade en del o sen stack de mig i båååda benen... det gjorde jätteont...
Tur att vi fick gå därifrån sen.
Bättre att åka bil mot mormor o äta ett kex :-)

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar