måndag 13 juni 2011

Mot akuten

Kl 01,30 skickade jag iväg pappan o Jojo mot sjukhuset...
I såna här lägen hatar jag verkligen att jag inte får köra bil :-(
Jag har fått uppdaterande sms tidigt imorse...
Hon blev inskriven på barnavd, fick medicin o för typ 2 timmar sen somnade hon äntligen...
Jag hoppas att gubben oxå får sova lite...
Det är krupp :-( ... o ja , självklart den falska typen...
Undrar om hon kommer ha det som lillebror... han fick en omgång varje gång det var stora väderomslag... ca 4 ggr om året om jag minns rätt....
Nu är han 30 å har det faktiskt fortfarande när han blir riktigt förkyld....

Vill att de ska kommer hem snart.
Då skickar vi pappan i säng efter lite "frukost" o sen sooooova...
Han ska ju vara vaken hela natten i natt med :-(

Pussar till mina älsklingar som inte är hemma....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar