måndag 28 februari 2011

9 månader...

Ja ...
Snart är lilla humlan 9 månader o då är hon ungefär lika gammal som storasyster var när vi fick reda på att hon skulle bli storasyster :-D
Så vad säger ni... e det dax igen??????????
Nä :-) det blir INTE nu om nio månader iaf....
Nu ska jag jobba lite ;-)
Jag tyckte att loppan var rätt så stor då...
Humlan e inte alls lika stor :-/
Men jag kommer ihåg lyckokänslan trots att det inte direkt var planerat att det skulle gå så fort...
Å så gillar jag den där "gravid- o - väntar - på - bebis - känslan"

Det har varit mycket bebis sista dagarna... läste blogg om bebisar o om att det var tvillingar... vad tror ni fröken här drömmer om på natten...
Jo, vi skulle ha tvillingar.
När jag vaknade började jag fundera... hur skulle man fått plats då ;-) ?

Om det blir o när det blir skjuter vi på framtiden....
Ett tag iaf *hi hi hi*

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar