onsdag 2 februari 2011

Vår morgon ♥

Oj vad jag var trött imorse....
Jag sov trots att Jojo låg o pladdrade i sin säng... men kl 7,30 gick det inte längre...
Jag satte oxå igång att pladdra...
Jag hämtade MINA TÖVLA
O så sa jag till mamma att hon skulle ÖPPA fardinen.
Jag tittade ut å där var Ssss(snö) o man kan göra BOBOLL (snöboll)
Sen skulle jag BÄJA SUSSA, men det fick jag inte...
Jag berättade för SUSSA att PAPPA BIL.. kanske fattar hon att pappa har kört långt i bil...
När jag skulle få ny blöja var det MIN TU o sen såg jag SESSA (klänningen)
MAMMA JAG HA SESSA, JAG HA NU
När jag såg att lillasyster hade slängt sina nappar på golvet sa jag BAJA BAJA SUSSA o plockade upp dem åt henne :-D
Annars har jag sagt TITTA MAMMA , MIN MAMMA ; MIN SUSSA 100 ggr redan idag...
O så KJAM SUSSA <3
Puss ♥ kram

1 kommentar:

  1. Hej på er, ja nu tittar jag in en sväng igen för att se vad ni har haft för er.. och det är ju massssor alltså :)
    Bilder på er som är hur fina som helst.. en prinsessa med jättefin klänning, en fin fläta i håret.. En liten sötis som provsatt bilstolen och somnade i den.. Jisses vad ni hinner mycket..
    Nu ska ni ha det så bra, hoppas verkligen ni får hålla er friska nu och slippa förkylningar och allt annat...
    Hälsa nu till mamma och pappa så mycket..
    Kramar till er alla från / Tant Bätthan

    SvaraRadera