fredag 4 februari 2011

speldag

Jag o mamma gjorde en massa gott till Jojo...
Roligast var fruktmoset..
Jag delade bananerna... slängde i äppelbitarna...
O mosade i en massa klyfror klementin...
Då slöng mamma..
"åh min älskling
Åh min älskling
Åj mon älsklings klementin!
Hon e minsann lite tolig min mamma....


Eftersom Jojo bara sov o sov så spelade jag o mamma spel...
Vi började med kulspelet "5 i rad"
Sen spelade vi Kitty- Memo...
Det e jätteskoj...
Jag ficl em ,assa rätt... mamma fick bara ett *fniss fniss

Sen vaknade lillfisen... o vi åt lite mat...
Sen bar pappa o Nea in en ny säng...
Jojo ska få ha den här nere...
Den var ju superbra till mina nallar o lilla My :-D
Jag kommer nog oxå få nytta av den

Sen diskade jag lite o så fick jag ett utbrott o mamma blev lite arg... eller trött på mig...
Men det gick över efter ett tag o vi blev vänner :-D

Sen åt vi go kyckling med stark taih-curry sås *mmmm*

Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar