torsdag 3 februari 2011

likadant hos er???

KÄRA BLOGGERANVÄNDARE...



Så här ser det ut när jag lägger in bilder ... IGEN...
Innan dess såg det ut på ett mycket "nyare" sått...
Då kunde man välja en massa bilder ( en i taget som vanligt) Men man förde inte över dem innan man hade de man ville ha....
Å sen i bloggen kunde man klicka o få upp en enkel verktygsmeny för att flytta, göra större/ mindre eller ta bort...
Nu finns inte det längre....
Jag trodde att det var en äldre version i min nya gamla dator men icke... IE 8 så vad är fel???
Har bara blogger ändrat sig o gått tillbaka till detta???
Ser det likadant ut hos er????

Kram på er.

2 kommentarer:

  1. nej min blogg har det "nyare" utseendet på bildöverföring :/ skumt...

    SvaraRadera
  2. Men vad har hänt med min då????
    Denna dator jan ju göra vem som helst gråhårig... o att lägga in bilderna på "det gamla sättet" tar en evighet :-(
    Märkligt...

    SvaraRadera