fredag 11 februari 2011

ETT JÄTTEKLIPP

Mamma satte saxen i jåret på mig idag....
Klipp klipp....
Det är inte det roligaste jag vet.....
O jag vill INTE sitta still...
Så det blir inte alltid sådär superrakt...
Men det e mamma van med sen MOMO klippte henne när hon var liten...
Det verkar vara nåt man får stå ut med :-D

Jag fick hålla i mitt balsamspray o bestämma lite när det behövdes spray :-D

Nu är ALLA mina fina o ooootrooooligt toviga lockar borta....
Men de kommer att vara lika toviga o härliga till sommaren igen :-D
Mamma säger skr¨llan till mig nu....
Hon tycker att jag e så söt...
Jag tror att åaååa saknar mina lockar...
Men mamma säger att om man ska ha fint hår så måste man klippa ibland...


Sen skukke vi ju fira idag :-D
Jag har idag min 26 månadersdag....
Näää... det är inte den vi firar...
Jag har nu idag klarat mg utan nappen på dagarna i en hel månad :-D
Mamma tycker att jag e JÄTTEDUKTIG.
När vi går upp på morronen så lägger vi den antingen i sängen eller i skötbordshyllan...
Sen får man den igen när vi har bytt om till jamis på kvällen :-D
Tänk vad bra det är med mutor :-D
Så idag åt vi PITTA *mmmmm*
Jag äter mest pappas kött o mammas svamp :-D

Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar