söndag 13 februari 2011

Hungersnöd...

Abkorna SPRAng emot oss när vi kom...
Stackarna måste varit utsvultna...
Ingen har väl gått dit nu när det varit så isisgt o snöigt o blåsigt...
Nu får vi gå dit lite oftare så de blir några ankisbebisar sen :-D

Jojo satt o tittade nyfiket...

Jag fick bröd av pappa
Det e kul att slänga mat till ankorna


Sen lånade jag mammas kamera o tog fina kort...
Mamma säger att jag är värre än paparazzi ;-)
Här e mina finaste...
Vi gick inom affären o handlade lite lyxigt päronmos till JOJO ( ja nu säger jag det med :-D )
O lite goa bananer...

Promenaden var mysig men ganska kall

Jag fick oxå smaka päron när vi kom hem...
Den e sååå go.
Vi rev ost till pappas lasange...
Jojo åt hur mycket ost som helst :-D, det gjorde jag med...
Lillasyster satt o babblade hela tiden... Pappa pappa pappa säger hon heeeela tiden.
Vi hade en jättemysig kväll...
O vi firar ju idag med :-D
Idag e JOJO 8 månader :-D
Hipp hipp hurra
Här e min coola lillasyster...
Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar