torsdag 10 februari 2011

HURRA HURRA HURRA

I eftermiddags/ kväll kom MOMO :-D
Jag har frågat om det e MOMO varje gång telefonen ringt...
Å sen ÄNTLIGEN kom hon.
Hon fick ett litet paket av mig o Jojo :-D
Å så sjöng vi
E fet en vanlig dag
E det en vanlig dag
Mä det e ingen vanlig dag för det e MOMO´s födelsedag, igår
HURRA HURRA HURRA
:-D

Vi fikade lite med te o macka o sen vår goa kaka med björmbär som jag o mamma bakat.
Jag o MOMO pratade en massa om katten Totiki o hästarna som är MINA o fåren...
MOMO o mamma säger att jag får rida sen när isen släpper...
Momo har en liten ridhjälm, men vi tar med min cykelhjälm ofall ifall.....
Mamma säger att det e perfekt... mormor tar hand om ridlektioner o sen när vi ska på ridläger så får vi åka till moster i norge :-D
Vi JYNGADE i vår gungstol :-D

Tyvärr har bi inga bilder för jag tog slut på batteriet innan :-/

Vi gick upp i min säng o vi somnade gott efter välling.....

Puss ♥ kram



Dagens favorituttryck

MiNA BÄJA - jag kan bära
MINA HÄLV - kan själv
DELA
BAJA BAJA MAMMA - Aja baja mamma
NÄ SUSSA, PAPPA - Nej Jossephine, säg pappa
MAMMA ÄNTA, MOMO ÄNTA - Mamma, mormor vänta
MIN TU - min tur
MIN PAPPA BIL - min pappa kör bil
PAPPA INGER - pappa ringer
JA TACK
NEJ TACK
ZOMBA HEY

1 kommentar:

  1. Har inte Zumbat än du får komma hit och hjäpa mig hålla takten PUSS O KRAM momo

    SvaraRadera