fredag 18 februari 2011

DAGIS del 3 - den sista på ett tag (?)

Idag gick vi hit...
Detta är Alléns dagis.


Det ser inte så kul ut utifrån kanske men jag gillade inne :-D
De hade en rutschkana...
Jag ÄLSKAR det :-D
Jag åkte med ett annat barn...
Mamma o pappa gick o kollade lite... det gjorde inget... jag hade fullt upp med mitt

Puss ♥ kram
Detta dagis är prelliminärt sa personalen.... o det har varit det sen 07 :-/
Nej... personalen o dagiset ska vara .. men lokalerna som är uppbyggda av moduler skulle inte vara definitiva.....
Men när man kom in var det helt annat...
Inte minst eftersom personalen var urtrevlig...
Kan man få sätta ihop lite själv...
Personal från ett... eller två... o ett dagis´ lokaler...?
Inte det nä...
Hmmmm

Bra med alla tre dagis e att det är en-avdelnings dagis...
Onga småbarns eller syskongrupper - det gillar jag
Vi är rätt överens om rangordningen på dem...
Så det är väl bara att ringa kommuntanten o önska.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar