tisdag 8 februari 2011

Trevlig blåsdag

Ja så säger ju den tänkande lilla nallen...
O det e ju rätt trevligt att önska någon en bra dag... trots blåsten...

Inat känndes det som mer än storm...
Har vaknat hela natten...
Inte av tjejerna utan av blåsten...
Det var nog orkan i byarna...

Ett tag tänkte jag faktiskt att jag skulle flytta oss alla någon annan stans för jag trodde knappt fönstret skelle hålla :-/
Men det gjorde det som tur var :-D
Humlan vaknade vid 2- tiden o jag tänkte att jaa... hon e väl kanske lite hungrig... så jag o Lites stapplade ner för trappan... men HALLÅ...
Kl var ju 6...
Strömavbrott.....
När jag ändå var nere tänkte jag att jag skulle värma Loppans välling med... men då dog micron - strömavbrott igen....
Så när vi gick upp var kl bara 2 o nånting :-D

När vi kom ner såg vi vår soptunna en bit bort....
Bäst att hämta hem rymmaren...
Typiskt med sån blåst dagen efter tömmning :-/

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar