torsdag 3 februari 2011

bakdag

Vi började ju med att baka...
Sen satt jag o farmor o tittade en snutt på Piff o Puff, Jojo satt o lekte på golvet.
Vid middagstid åkte Jojo ut på altanen....

När hon vaknade hade vi leksaksfrossa på golvet...

Mamma var på min salong som hon kallar "hårdhänta borsten" - hon fick en juvelig uppsättning :-D

Faster o pappa röjde lite i källaren...
Min faster fick nytt namn av mig idag... hon heter Faster Stina men numera är det NEA :-D

Bestefar o ticki kom på en kaffe...
Ticki var så smutsug efter att hon varit på jobb så hon fick en snabbdusch :-D

Vi gick ner till affären o handlade lite frukt o annat o sen fick jag vara med pappa när han bakade pizza :-D

O så ska ni bara veta att Morran e faktiskt lite hemsk
:-/
Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar