torsdag 10 februari 2011

Zzzzznark

Lilla humlan e helt otrolig :-D
Hon somnar gott.... oftast ;-)
I helgen var hon envis som en illandes röd lus...
Hon låg säkert o gnällde i 2 timmar... till farmors förtret tror jag....
Men sen somnade hon gott :-D

Nu i veckan har sambon varit i huvudstaden igen o då får man ju lägga båda samtidigt...
Som sagt e jag lycklig att Loppan har en stooor säng på 120.... alla får plats...
Jag sitter ytterst, loppan ligger innanför mot väggen o humlan ligger framför mig... då kan man vid behov jonglera två vällingflaskor :-D
Sen somnar de <3
Så hon somnar ju inte riktigt själv :-/
Men det funkar :-D... jag bär ner henne sovandes o lägger henne i "nya" sängen nere.
Eftersom hon yappar nappen ett gäng gånger så tyckte vi ju att det var bättre att ha henne nere än att hon ska väcka storasyster...
Jag bara lägger ner henne o hon sover vidare...
Nyss vaknade hon o verkade inte vilja sova mer ( hände igår med vid denna tiden o då gick vi upp... men ongen somnade inte förrän 00 :-( ).
Nu stoppade jag in nappen o sa gonatt igen....
Gnäll gnäll gnäll
Gick dit efter en stund o stoppade in nappen igen o la över filten....
Ännu mer o högre gnäll i typ 2-3 minuter ... sen HELT tyst :-D
K'nns väldigt bra att det funkar på henne.....
Det gjorde det verkligen inte alls med stora tjejen.....
Hoppas det håller i sig

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar