lördag 20 november 2010

BVC 5 månaders kontroll

Idag är det bvc dag... Egentligen skulle vi varit på röntgen oxå men de hade flyttat vår tid.
På bvc fanns Ulla för att mäta.
Jag har hunnit böi 63cm... jag vägde 6650 o hade ett hattmått på 47,9, det var än em gång bara + 0,3 cm på två veckor :-)
Tant Ulla säger att jag börjat följa en kurva nu, det gillar alla.
Jag jollrar en massa med lite olika ljud o det tyckte Ulla var jättebra, hon skrev det i mina papper.
Jag kan oxå flytta saker från ena handen tilö den andra :-). Mamma tycker att jag e duktig.
Det blev ingen spruta eftersom kag var så hostig. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

 När vi kom hem gjorde mamma te på Anis o Fänkål...
Det ska vara bra mot hosta :-D
Storasyster hjälpte till med att mosa kålrot....
Men fy vad läskigt det var.
 Jag sov medans de fixade i köket :-D
 Å så supergott det var med MAJSKROK då...
Detta är min första sån o det ska bli måååånga mer...
De är såååå goa

Kram från mig o syster yster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar