lördag 20 november 2010

en liten ärta

Idag har det varit en grön dag ...


Jag fick ärtor av mamma när hon skulle göra mos till Jojo.
Jag hjäöpte mamma att mosA ärtorna... O min söta spargris fick titta på.

Jag o pappa åkte in till stan o handlade... Vi träffade willes mamma, hon jobbsr ju på CG.
Vi handlafde lite till bestefar med...
Vi körde hem en svipp till bestefar o sen hem tull Jojo o mamma.
Jojo hade nästan bara precis somnat... innan dess hade hon varit lite sur, men när hon fick hänga på mamma var hon rätt så nöjd...



Vi åt lite pastasås efter jag ställt in saker i skåpen.
Vi tittade en snutt på Lotta , sen var det go nattis för mig.
Jag o pappa somnade gott :-) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar