onsdag 24 november 2010

Tisdag...

Jag satt JÄTTELÄNGE sjäkv idag
Mamma tog 20 kort säkert o jag bara fortsatte att sutta :-D
Det e kul...

 Efter vällingen myste vi lite på goövet
 Storasyster gömmde sig o sen sa hon BUUUUUUU


 Det var superskoj o jag skrattade hela tiden :-D
O så välte jag :-)
 På eftermiddan badade vi....
Jag GILLAR INTE att bada...
 Men storasyster ÄLSKAR att bada...

 Mamma sa att vi såg ut som Två HOTTEN TOTTAR :-D


Jag somnade efter doppet...


När jag vaknat o syster badat färdigt bankade mamma upp en fin lampa på väggen :-D, medans jag o Alex satt o bråkade om en leksak  min säng :-/
 När vi skulle gå å lägga oss skulle Alexandra tvunget prova sitt hårband
Vi får kalla henne Susanne eller Rambo numera :-D

Denna ritade mamma o storasyster idag...

 Mamma fick sina glasögon idag...
Hon ser lite konstig ut ... men ganska rolig med :-D
Kram på er alla vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar