tisdag 2 november 2010

ett besök hos Dr o ett hemma :-D

Idag var vi på avd 17 för att kolla lite på varför Josephines panna är som den är....
Dr tror inte att "sömmarna" växt ihop o att det är därför hennes panna är utbuktad.... det skulle ju kunna bero på syndromet de misstänkte ( men där har vi ju fått negativt svar) ????
Att hon e lite "täpt" i näsan tror han inte beror på pannan som trycker neråt... det kunde vara ett underutvecklat mellanansokte...
De avvaktar o väntar på vad de säger i Göteborg... Hattmåttet har så sakteliga börjat plana ut :-)
Annars såg hon ut som en välmående liten tjej som var sååå på allerten med att ta saker o stoppa i munnen, stå upp, jollra o prata mm mm
Så som vanligt är det bara att vänta till nästa gång man ska prata med en läkare....
ÄLSKAR enkla svar o önskar mer av sånt :-D
Men det ska väl inte vara så enkelt....
Bara 28 dagar till Göteborg :-D

Vi fick trevligt fikabesök på eftermiddan.
Engla o Kent kom o drack en massa kaffe.
Han var lite skum i början men sen var det rätt så ok...
"NETT" (Anette) är rolig o busig...
Hon fick titta på mina finaa halsband... o så hjälpte hon mig att byta blöja på Maja :-D
När de åkt så gick jag o mamma o sov...
Jag hittade en katt till...
Så nu sover jag med 2 katter :-D
Sov sött!

Dagens nya ord;
NETT - Anette

1 kommentar:

  1. Hej på er.. kikar in en sväng för att se vad ni varit med om.. Ser att Josephine har varit hos doktorn.. Hoppas besöket i Göteborg ska gå bra. Korta raka svar från en läkare är ju väldigt sällsynt, önskar också man kunde få det så man förstår vad det är dom pratar om..
    Fikabesök är ju roligt, tråkigt att vi inte bor närmare varandra för då hade ju vi kunnat fika ihop och kanske jag också hade fått se dina fina halsband :)
    Ha det nu så bra tjejer och Kram till er båda..
    Hälsa mamma och pappa också..

    SvaraRadera