söndag 28 november 2010

en kväll med prinsen o Ceasar

Efter vårat morron mys med tillhörande dans fixade vi lite...
Pappa kom hem efter att ha fixat med bilen...
Vi gick o vilade lite o jag sov i hela 1,45... då kan man vara uppe lite längre :-D

Sen bar det av till Ceasar o Prinsen...
Vi skulle gå dit.. o vilket härligt adventsväder det var :-D

Det är mysigt hos Krister o Gitte...
De hade en MASSA ljus på bord, hyllor o golv...
Jag fick inte blåsa ut dem...
Här e Prinsen :-D
Det är en NGA

Vi åt en god fänkålssoppa med ost i... Jag sa "mmmmmmm" , men åt inte upp :-/
Sen blev det ugnsbakade grönsaker o Jams med rostbiff. MUMS..
Till efterrätt fick vi gotlänsk saffranspankaka med sylt till...
Jag pt grädden å vinbärssylten :-D
Jojo sov en skvätt i soffan...

Innan vi skulle hem var jag supertrött... o  hade lagt min sutt så att jag inte hittade den....
Jorden gick under....
Det blev lite bättre när vi sa hej då till Ceasar o Prinsen...


... till slut kom vi i alla fall hem o jag, pappa o en flaska välling gick upp o somnade...
Jojo hade redan somnat i vagnen på vägen hem...
Hoppas att alla andra oxå hade en härlig advent...
Kram o sov gott
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar