torsdag 6 januari 2011

07 - Min bästa vän

Min bästa vän är helt underbar...
Visst hon har fel o brister... men det e ju det som e så skönt...
Vi vet on det....
Inte bara jag om hennes men hon om mina med :-D
Man kan ringa o hon inte svarar... o hon i sin tur vet att det är ok... för vi är bara såna :-D
Klart måste vi höras lite då o då eller se att man lever via blogg eller fejan... men jag vet att hon ALLTID finns där...
Min bästa vän har varit det sen vi gick på gymnasiet.. för.... Oj då... 19 år.... jag var tvungen att fråga sambon om det verkligen kunde stämma ;-/
Det e ju inte konstigt att man känner varandra :-D

Med henne har jag skrattat, druckit, gråtit, slagits ;-/, filosoferat, pluggat, årskrisat på ett köksgolv med te...
Ja allt har vi verkligen gått igenom... den ena krisen efter den andra... kärlek o sorg....
Hon e verkligen en vän för livet
O jag älskar henne
Hon är min bästaste ica :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar