fredag 7 januari 2011

MASSA PAKET

Idag var en paketig dag :-D
Först fick mamma o pappa en stor torktumlare...
Mamma blev jätteglad....

Sen fick SUSSA ett paket med en röd body i o jag fick ett paket med MU <3 i...
Det var en sååå snygg klänning...
Jag var tvungen att prova direkt :-D
Det var mamma med så vi hjälptes åt

Jag gillar att hjälpa mamma 
*surr surr surr* 

SUSSA o mamma åt gröt medans jag o pappa tog pulkan till affären :-D

 Mamma har sagt till henne att man inte får sitta med benen sådär... men hon lyssnar inte... *ts ts ts*
Jag o pappa ghörde boffar som vi skulle ha till våra hamburgare :-D
 Sen lekte vi på golvet lite... jag skulle hjälpa SUSSA att resa sig....
 O sen skulle hon ha mössa tyckte jag :-D

Sen spelade vi jättehögt på tadion o dansade o sjöng.
SUSSA stod o dansade hon med... tyvärr har pappa det i sin mobil... ni ska få se vad hon e söt i duktig när hon dansar en annan dag....

Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar