söndag 9 januari 2011

klädmys o dans


Jag sov lite middag med Kitty...
 När jag vaknade gick vi upp för att städa bland löäder o sånt.
 Min storasyster är bäst....
Hon e såååå rolig :-D
 vi myste lite....
Det gör vi varje dag...
 Syster hittade spikar i väggen...
Hon hämtade sin hammare o spikade till dem :-D
Sen hamrade hon lite på mig...
Jag tyckte att det var jätteroligt... neb vi fick inte göra så för mamma.... oabsett om jag tyckte att det var kul eller inte :-(

Efter allt jobb med kläder var det ju nästan läggedax....
Men först dansade vi...
Systrer är bäst på att sätta igång radion o höja volymen o sen dansar vi :-D


Jag ÄLSKAR att stå utan min skena...
O enligt ortopeden är det ju liktydigt med att ha skena
JIPPIE...
Trist bara att man inte orkar stå hela tiden ;-)


Frågade Alex om hon ska bli skådis när hon blir stor....
Hon tittar oflrstående på mig...
-Ska du spela i film när du blir stor...
Hon lyser upp o svarar
-Jaa, Memi (Emil)

Dagens favorituttryck:
"Hej då mamma, hej mamma,
Hej då mamma, hej mamma,
Hej då mamma, hej mamma"
O
Titta mamma
Titta här mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar