tisdag 18 januari 2011

ricki TICKI tin o jag

Bestefar hade ju glömt sin telefon så han o Ticki kom på morgon kaffe igår ... Vi gav Ticki en scarf.... för det måste man ju fa när det e vinter... o den e RÅÅÅÅÅSA :-D Tyvärr funkar mammas dator dåligt med kamerakort så de få komma senare..... Vi ritade en massa med de pennorna som jag fick av LUCA...
Det var Olivia på nästan alla teckningar förutom en där det var WEUWA o VOVVE o så en med ÖL (lök) till SUSSA.
De e superbra att rita med...
SUSSA ritade oxå... fast utan pennor...? Sen gjorde jag pankissmet...
WEUWA ringde o när han hörde att vi skulle göra pankisar kom han med Ticki
Jag hade AJ AJ på mitt finger... mamma sa att det bara var röd färg... men nä... det såg ut som när mamma hade blod på sitt.... så jag fick ett plåster....
Jag fixade med Ticki
Sen fick jag inte det för Ticki skulle äta -Jag blev jättelessen då...
När kl var 19 var vi på väg uppför trappan....
Vi fick pyjamas på, borstade tänderna o sen hoppade vi i min säng....
Inan det gått 10 minuter sov vi.....
Zzzzz Zzzzz Zzzzz

Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar