torsdag 13 januari 2011

♥ LYCKA ♥

I morse sa mamma nåt dumt.....
Hon sa att om jag var duktig o var en stor tjeja o inte använde nappen på dagen så sluööe jag få en present....
Hmmmmm...
Jag funderade ett tag o till min förvåning gick jag med på det....
Efter frukostvällingen sa jag MIIIIN, men mamma påminnde mig om presenten... ett paket till mig :-D

sen sa mamma
M; Vad önskar du dig????
A; *såg fundersam ut*
M; Önskar du dig suddigum???
A; Nä
M; Önskar du dig en sol?
A; *tuttar på mamma som om hon vore dum* Nää
M; Önskar du dig en dockvagn?
A; *drömmande* Jaa
(Mamma testar allvaret i det hela)
M; Önskar du dig nilar?
A; Nä
M; Önskar du dig en vagn?
A; *lika drömmande* Jaa

Sen gick vi upp o fixade...
Jag hittade en Sutt ( napp) o stoppade den snabby i munnen....
Mamma sa ... hrrmmm... presenten...
Å den åkte ur....
Vi gömde den under kudden i min säng... för på kvällen får man ha den :-D

När pappa o bestefar kom hem hade bestefar en låda till mig.....
TITTA!!!

 Ute o går med min bebis Lilla My
 Nu ska det bytas blöja
Jag fick en av Jojos o en handuk att ha i min skötväska


Lillasyster satt o kollade in vad jag gjorde


Sen satt jag o vilade mig lite efter allt bebisandet....
Jag lånade mammas telefån....


 Det e roligt med memospel :-D
 Sen fick jag en katt av mamma o pappa för att jag varit så duktig o inte använt nappen alls på dan....
Men de tror att det var så att jag tyckte att jag redan fått... o Jojo hade inte fått nåt alls....
Jag gav bort katten till SUSSA, men först bestämde jag att den skulle heta MIJAO :-D
Pappa o mamma tyckte att jag var jättesnäll o söt som gjorde så.
 Sen blev det full fart på My o vagnen igen :-D


 Vagnen har nattparkerat
 Jag somnade ganska sent....
För jag sov länge på eftermiddan
Mamma hade tänkt att det skulle vara "grand finale" med vagnen  men bestefar kunde inte hålla sig :-D

Tusen tack WEUWA

Puss ♥ kram

2 kommentarer:

  1. WOW vilken fin vagn!
    Menar du att man får någon present om man inte använder snuttetumme/napp??! På allvar?!
    Börjar genast fundera på vad jag önskar mig...

    SvaraRadera
  2. Jaa Luca :-D
    Å det e inte så svårt heller... idag var det lite illa en gång... men det gick över :-D
    Mamma e jättestolt
    Kraaam!

    Ps kommer ni i helgen???
    Jojo undrar om din mamma pratat med Max?

    SvaraRadera