söndag 16 januari 2011

Hundtiit o skåp


Alexandra är iväg med pappan o bestefar på utflykt...
De ska åka en bit o så ska de titta på en JR tik som heter Ticket....
Bestefar ska kanske ha henne.....
Jag satsar en tia på att Alex kommer att säga MIIIIIN när de ska äka därifrån :-D


Just nu sover Jojo...
En av de få ggr hon får sova utan störningar... hoppas hon får sova läääänge....
Igår kväll ville hon inte sova alls...
Inte förrän poppiga tant Malin sa att hon o Jojo kunde byta lite för hon var jäääättetrött.... då däckade hon....
Undrar om Malin blev pigg ;-)?


Ja... jag hade ju en idé om en överraskning till Alex....
Men datorn dog ju igår så jag missade det spännande slutet på min auktion om medicinskåp...
Det var ett tjusigt i röd plåt med frostad glasdörr med rött kors på... med lås o typ 20x20x12
TYPISKT.

Nu har jag hittat ett annat skåp som jag funderar på...
Där är visserligen inget lås o det e inte så snyggt just nu... men :-D
Lite röd o vit färg så kan det väl kanske bli lite poppigt det med...
Vad tror ni?????





Puss ♥ kram

1 kommentar:

  1. verkar gediget, det blir säkert bra som sutt-skåp kram momo

    SvaraRadera