tisdag 18 januari 2011

sömnlös i sovrum

Igår åkte pappa till Stockholm... Vi sa en massa hej då med kramar o pussar...
Jag ville gärna ha åkt med men det fick jag inte :-(
Alla var suuupertrötta, så efter vi ätit varma mackor med bestefar o Ticki så skulle vi sova... jag hade slumrat till 5 minuter på golvet tom....
Jojo sov middag i 1h 25m ... men på eftermiddan vägrade hon sova....
Kl var 18,30 när vi gick upp.... vi drack välling o Jojo somnade nästan direkt....
Sen väckte jag henne för jag kunde ju inte sova.... o så somnade hon om... o så väckte jag henne för jag bankade i väggen - hade långtråkigt...
Detta hände 5 ggr o då kan jag verätta att mamma var ganska galen... då la hon Koko i sin säng, tog av henne skenan o jag fick ligga jämte mamma i stora sängen.... men det gick inte ändå... så mamma sa att vi var sååååå nära soptunnan, men att vi hade tur för det är en vecka till tömning :-)
Vi fick följa med ner allihopa

o så släckte vi alla lampor o sånt....

Å så gjorde vi lite ny välling...
Väl uppe i sängen o med torra blöjor så tog det ytterligare en halvtimme men sen snarkade både jag o Jojo....
Precis innan sa vi go natt o skickade en puss till pappa :-D





Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar