lördag 8 januari 2011

Lördagsmorgon

2:a spyfria natten i rad....
Jag vill inte spy, för det e äckligt....
Nu hostar jag bara så att jag nästan spyr....
Mamma sa att hon kanske skulle haft regnkläder på i sängen....
Jojo hostra med.... vi slutar aldrig med det verkar det som....
Mamma tycker att det e skönt att jag i alla fall fått tllbaka min vällinglust om än inte matlusten... den kommer väl....
Jojo äter en hel del... men använder visst sin mat till längden o sjukligheten... inte att gå upp....

Jojo o mamma gick upp vid 7,20 å hämtade välling... sen plockade de in lite tvätt i vårt skåp....
Jag vaknade vi 8 tiden...
Bestefar kom då...
Han o pappa skulle till köpenhamn idag o fylla ett flyttlass...
Jag o mamma ska försöka hitta kläder till Jojo...
Vi hoppas att det finns nåt i stl 68 inne på vinden...
Annars blir det för mamma att sitta o tradera :-D
Visserligen hade mamma köpt en PJ till Jojo i stl 68 som hon provade inatt... den e tajt o kort... så kanske kan vi plocka fram det som är smått i stl 74 med :-D
;im lilla SUSSA börjar visst bli stor :-D

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar