torsdag 20 januari 2011

26 - Mina rädslor

hmmmmm
Jag är inte rädd för höjder, spindlar eller getingar.... inte sprutor mörkereller hundar heller...
Men det är inget jag "gosar" med heller....
En stor rädsla jag haft är att det skulle vara nåt fel på lillrufs.... då menar jag hjärta hjärna lungor mm mm
Men det är det ju inte :-D
Att hon skulle bli liten är jag inte rädd för... inte mer än om hon senare skulle bli mobbad... men även det vet jag att vi kan göra mycket åt nu... så det är inte en jätterädsla det heller...


Annars kan man väl vara rädd för att det sla hända mina tjejer nåt... men nåt måste ju hända... så det är väl inget man bör gå o tänka på heller.....

Jag har verkligen svårt att hitta nåt jag verkligen e r'dd för....
Kanske konstigt....
Förresten... sen jag fick loppan klarar jag inte riktigt av skräckfilmer... o inte tuffa karuseller....
Gör det mig rädd för dem...?

Nää... jag är nog ingen rädd mäniska... tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar