tisdag 11 januari 2011

ZUMBA

Idag fick mamma sovmorron <3
Sen kom bestefar o drack lite kaffe..
Pappa skulle följa med honom o hjälpa honom lite...
Då passade jag o mamma på att Zumba till oss lite.
Jojo satt i fåtöljen o åt plånbok
 o jag dansade lite, men ritade mest o slängde halkiga papper på golvet...
Men min nya vattenflaska var bra att ha....
o mamma fick smaka av mig...
Hon dansade som en galen o blev väldigt törstig...
Först tog vi nybörjarskivan o gick igenom alla rörelser... o sen gick vi på de tunga bitarna med Power-Zumba :-D
*phu* sa mamma... men med ett leende på läpparna :-D
Detta krävde en dusch...
Jag badade samtidigt o simmade med alla fiskar o till o med de stora hajarna... men jag simmar alltid ifrån dem...
Jojo satt utanför i babysittern.
Hon tycker att det e äckligt med vatten... hon bara skriker o blir stel som en pinne... tom bara av att sitta utanför om man kommer för nära...
Hoppas verkligen hon vaxer ifrån det... vi ska ju bada på Furran i sommar o jag ska lära henne ALLT jag kan :-D
När vi var torra o fått på kläder skulle Jojo få en välling....
ÅH MAMMA, MIG MED
Så jag fick oxå... vi tittade på en film med en SESSA o ett odhur.... men inte så länge... jag somnade.

Ganska sent somnade Jojo med... fast då var jag vaken....

Jag lånade mammas kamera sen när man inte behövde vara så tyst....
Hon tog en bild på mig o jag på alla andra :-D




Pappa gjorde spagetti o köttfärssås...
Numera är det vääääldigt viktigt att ingen annan blandar min mat....
Spagettin var rolig att äta.. o osten god... köttfärsåsen tror jag knappt att jag smakade :-/

Vi var uppe lite längre eftersom vi båda sovit....
Klockan 21 sov vi gott i alla fall

Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar