söndag 30 januari 2011

utmaningarna fortsätter :-D

Jag slängde ut mitt nät o fick en fisk :-D
Så här sa den.....

Jag vill veta något alldeles tokgalet som du gjorde när du var i tonåren ;)
Av
Ninis

Oj vad svårt...
Jag gjorde en hel del saker då... o var svart o arg med....
Men nu kom jag på nåt...
När jag gick i 8;an hade jag så långt hår så jag kunde sitta på det...
En dag ( utan att mamma visste nåt ) gick jag hem till en klasskompis - Nina, o hon satte saxen i mitt hår...
Det blev en page... Inte så jättejämt... men jag var såklart jättenöjd :-D
Jag kommer inte ihåg vad mammas reaktion var....
Modern kanske gör det ;-)

När vi gick på gymnasiet bodde jag o min bästis ett tag inackorderade i en lägenhet över ett danskt äldre par...
Vi fick inte använda deras tvättmaskin o då klagade de på att vi använde för mycket vatten - vi tvättade kläder i badkaret

Nästa galna sak på samma ställe var när vi klippte varandra...
Vi satt på balkongen o gjorde det... o när de klagade så sa vi att fåglarna måste varit där o plockat det ur påsen...

Samma ställe fortfarande o vi är sjuka båda två... när vi blir frisla är vi TVUGNA att stanna hemma några dar extra för att se hur det gick i "herrskap o tjänstefolk" :-D

Sen var vi säkra på att de smög på oss...
För vi kunde höra hur de gick uppför halva trappan...
Minns jag inte helt fel så tror jag vi somnade med en kniv på nattduksbordet...

En annan episod under samma period var mitt svarta hår.... det var kolsvart o en dag fick jag för mig att bli blond igen...
Jag blekte håret 5 gg på samma dag :-/
O sen såg jag ut som gullefjun ett bra tag :-D

Lite smågalna saker... inget jättegalet, men jag kommer inte ppå nåt jättegalet....
Om jag gör det skriver jag ner det :-D

Kram!

Ps... Mer idéer???
Detta är väldigt roligt :-D
Det kan vara vad som helst... det kan vara ett grymt opersonligt ämne med...
Allt tas emot :-D

1 kommentar:

  1. Kommer inte ihåg det med pagen, men minns mycket tydligt det svarta och att det såg ut som du hade två svarta hål och en röd branddörr i ansiktet. Hi,hi.

    SvaraRadera