torsdag 20 januari 2011

17 - Mitt favoritminne

Ska man kunna välja ett????
Det e ju näst intill omöjligt :-/

Ett med sambon - När vi förlovade oss för tre år sedan o hade en mysig middag på lilla helvetet :-D
Eller när vi var i stockholm - promenerade, drack lite vin åt gott *mmmm*
O många många fler...

Ett med Loppan - När vi satt på trappan o åt äpple.. hon var 8 mån ca :-D
Första natten på BB - vi låg o tittade på varandra i flera timmar.. hon såg på mig med sina stooora svarta ögon :-D
O en miljon till varje dag :-D

Ett med lillrufs -
När hon äntligen fick komma in till mig på BB
När hon skrattade första gången.. o första ögonflirten :-D - jag satt bara o skrattade åt henne :-D
Å ett garanterat nästa vecka då hon blir av med skenan för gott hoppas jag...

Med min stora familj - När pappa hjälpte oss mäla vår papp-lådbil
När mamma var först i i havet - en halvmeter från kanten :-D
När jag "sov över" på lillebrors rum <3
När jag fick åka storebrors bil... jämte två gigantiska högtalare som dunkade ut massa musik.
När jag o syster dök i jttevågor o badvakten oroligt stod o tittade på...
Här är det oxå en massa flera bra minnen :-D

Kram

1 kommentar:

  1. Tänk det med en halv meter från kanten kommar jag i håg också, men medge att ni blev impade!!

    SvaraRadera