fredag 28 januari 2011

Hos doktorn

Idag har jag o pappa varit hos dr...


Han säger att det än en gång är en helt vanlig förkylning...
Men jag fick lite ny bricanyl för att det ska bli lite lättare att sova...
Trist bara att vara sjuk hela tiden...
Vi har varit det sen i september....
Fira halvårs sjuka????

Sen handlade jag o pappa lite... jag behövde ny välling...
Jag tycker att det e supergott med 8 månadersvällingen med äpple i :-D
Så nu har vi några påsar havre o några påsar majs...
Är det någon som vill ha????


Mamma säger att vi kan fråga Molly... en tjej som LUKA känner.

Vill ni veta nåt coolt...
Jag fick prova storasysters bilstol o sitta fram :-D
Jag ska få en sån sen så jag provsatt den lite :-D
Den var så skön så jag somna...

Jag o mamma har städat lite...


Vi passade på när lillasyster o pappa var borta...
Vi plockade undan leksakerna... o sen dammsög mamma...
Jag plockade fram moppen o torrmoppade golvet :-D


Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar