torsdag 13 januari 2011

Allvarligt sjuk

Mamma säger att jag e allvarligt sjuk.... jag har blivit smittad av den fruktade "kasya-mig-bakåt-i-matstolen - sjukan....
Det resulterar ALLTID i att jag har mat.... ÖVERRALLT - i ögonen , håret , kinderna , kläderna, - ALLT
Mamma säger att jag e farlig o att det kommer att sluta illa.... så när skeden kommer håller hon ibland handen mot mig så jag sitter fast mot ryggstödet.....

Idag har vi städat lite o sen gjorde mamma go mat.....
De stora åt cyrry- enbärskryddad lax med pommes ( alex val) o kall sås med annanassalsa i o en massa goa grönsaker....
Jag fick de goa grönsakerna - majs morot kastanj broccoli blomkål mm mm nixat ihop med pasta- MUMSIGT.
Det gillade storasyster med när hon var liten :-D
Till efterrätt dagen till ära
Jag är 4 månader idag ser ni :-D
blev det päron med glass...
Storasyster sa *mmmm* MMMM*
Men jag ville inte ha päron.... mamma tycker att vi ska vänta lite med smakis på glass.....

Mamma o Alex har nog haft 15 krockar idag...
Men de har överlevt båda två å de skojar o pussas ändå :-D

Puss ♥ kram

1 kommentar:

  1. 4 månader?! Liiite äldre är hon väl ändå lilla trollet?:)

    SvaraRadera