onsdag 19 januari 2011

JAG HATAR....

'Ja jag hatar verkligen vatten...
Det e blött o varmt o o o ... jag vet inte allt...
Jag kan inte fatta varför man måste ha vatten på sig...
Idag skrek jag o blev stel som en pinne, men mamma sätter ändå ner mig i baljan där storasyster sitter....
De försöker på alla möjliga sätt att få mig lugn... men jag VÄGRAR.
O storasyster e konstig hon
Hon ropar BIBBI (jippie) o slänger av sig kläderna o kan inte komma i fort nog....
Fast mamma säger att hon var som mig när hon var liten med...
Jag slapp sitta o så länge o denna gången fick jag bara lite vatten i håret - slapp shampo :-D
Sen fick man sitta sådär mysigt hos mamma medans toksyster badar i en evighet....



Mamma busade med mig o jag blev glad igen :-D

Mamma säger att jag och Björn Hellberg har samma frisyr när jag har blött kammat o tillplattat hår...
Jag ska vara ett rufsigt troll :-D
Storasyster e nog fisk... eller en sjöjungfru :-D

Hon kan doppa sitt hår själv... mamma tycker att hon e jätteduktig...

Jag blev tvungen att hitta på nåt roligt medan jag väntade....
Tår är roliga :-D

Alex fick låna mammas shampo

Om man tittar i taket så slipper man så mycket vatten i ögonen - det säger mamma ... o det ser ju ut att funka - fast jag vill inte prova

Efter hårtvätt ska man slappa lite säger Alex.....
Hon tyckte att det var skönt att komma upp o bli inlindad i handuken...
Mamma o storasyster busade de med :-D
Efter handdukstorkningen sa mamma att Alex såg ut som en söt hottentott

Alexandra hade fått nåt som mamma kallade russinfingrar efter badet...Det låter farligt....
Förstår ni nu att det kan vara farligt att bada...?


Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar