torsdag 6 januari 2011

11 - Mina syskon

Jag har en syster som är 9,5 år äldre än mig...
Hon har lärt mig massor genom livet...
När jag var 5 lärde hon mig läsa o räkna ... tom att räkna till 10 på franska lärde hon mig ... o vet ni vad 99 hette då.... nöff nöff *hi hi hi*
Nu är hon en norsk hästgalning med 4 barn.

Jag har en bror som är 7,5 år äldre än mig...
Han sprutade in vatten i min lekstuga o  sånt men var bra att ha  när det blev bråk på gatan... då sa man " då hä,tar jag min storebror som kör moppe"... då var man cool :-D
Nu gräver han stooora hål o har 3 barn.

Till slut har jag en bror som är 4,5 år yngre än mig...
Honom har jag älskat sen han var bebis fastän jag bitit honom slängt en sax i huvet på honom o varit allmänt elak...
Vi har dock hittat på en massa bus genom åren :-D
Han målar väggar o tak o har ett barn

Det här är mina älskade syskon....
Jag het egentligen ett till... men kommer inte ihåg vad mammas fadderbarn heter hmmmmm... illa ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar