tisdag 21 december 2010

Dansa o busa

Vi sov sådär inatt, jag o mamma ...
Jag hostar mest hela tide :-(
Kl 01 somnade vi o sen var det skvättsovning fram till 3 ?
Sen vaknade storasyster som vaknade av mitt hostande tror jag...
Vid såna här tillfällen säger mamma att hon hatar skenan ännu mer än vanligt...
Hon höll nästan på att ta av den så att jag skulle kunna sova på sidan...

Bestefar kom en sväng o fuck lute sen frukost innan han skulle hem till kusinerna igen...

LUKA kom hit till oss
:-D :-D
Jag hoppade av glädje när jag såg bilen i fönstret...
Men LUKA kom inte in...?
Han hade somnat på vägen...
Men sen vaknade han o vi fikade lite mackor o mammorna drack kaffe

Sen lekte vi med ballonger o så fick LUKA prova Rufus

 Jag hjälpte till lite när jan skulle upp på hästen :-D
Vet ni att han har PICKA (prickar) precis som i vårat tak i köket...
Sen dansade vi jättemycket...
Det var suuuuperkul...
Mammorna satt o pratade så gott de kunde i vårat disko :-D



Jag blev lite mysig o seg när de åkt...

O lillasyster blev trött...
Sent att somna men hon hade inte klarat en o en halvtimme till läggdax.
Jag o mamma satt o tittade på bilderna från innan idag..
"LUKA KAKA PICKA"
Lucas var en pepparkaka o knapparna såg ju ut som prickar...
Jag o mamma satt o pratade o jag sa att det varit en rolig dag...

Loppan somnade bums efter vällingen o sen somnade Jojo en timme senare...
Just nu hostar hon bara ibland....
Hoppas att vår hemmagjorda hostmedicin funkar på henne
:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar