lördag 4 december 2010

VI FÖRSOV OSS

Jag vaknade redan strax efter 6... vid 7 gick mamma ner o hämtade välling.
Både jag o syster fick.... sen somnade jag om, på mage... o pappa o Alex gick in på hennes rum - läste en Muminbok o sen somnade de med :-D
Mamma vaknade med ett ryck när kl var 9,10
Nej nej nej...
Vi ska ju vara på ortopeden kl 10 :-/
Pappa bestämde snabbt att han gjorde iordning sig o mamma gjorde iordning mig... så kunde vi åka själva :-) till det gråa huset med surtanten i *hi hi hi*

När vi kom hem hade jag fått min skena...
Jag var inte helt överens med att sitta fast men det gick över...



mamma tycker nog att det e värre...
Jag fick sova på soffan för jag får inte plats i den vanliga vagnen längre :-(


Pappa fixade till vagnen , dubbelvagnen så att jag kan sova i den....
Men bara jag får plats...

Jag o pappa ritade en massa... pappa ritade en jättefin Olivia till mig :-D <3

Första dagen med skena avklarad---- jag e lite gnällig men det kommer säkert att gå över... nu väntar Första natten med skena...

Mamma testade mitt ritprogram i hennes fån....


Kram till alla vänner

1 kommentar:

  1. Hej Hej.. Varför ska hon ha skena?
    Åh vad är det för ritprogram?

    SvaraRadera