lördag 4 december 2010

torsdag

Tröttsam natt...
Jojo har vaknat massvis med gånger o till slut la jag henne i stora sängen för att slippa vakna hela tiden.....
Alex vaknade av mardröm igen.... o så var sängen full :-/
vi vaknade vid 7 o skulle försöka smyga ner för att hämta min välling... men när vi kom upp hade storasyster redan vaknat....
Vi gick in till storasysters säng o drack vällingen där  o myste :-D
Jag deack hela 190 ml igen - Det ska va havrevälling....
Någon som behöver lite Majsvälling...?
Vi har tre påsar kvar :-/
Jag o mamma myste vidare o Alex ritade lite o sen lekte hon på golvet...
Vi tjuvsov lite... eller mest mamma....
Hon e bra på att sova med ett öga :-)
Vi hade liye mys med pappa med...

 Här är stickbevisen från i måndags....

( korten är nog inte tagna idag.. men vi har ju glömt att visa :-/ )

Att försöka ta på lillasyster en sock e nästan omöjligt :-/
Å får man på den så drar hon bara av den med en gång....

Mamma o pappa rensade bland mina suttar....
Jag har ju bara såna med gummisutt... o storasyster har bara såna med siliconsutt.... märkligt va...
Det är nämligen inte så för att det är smidigt att skilja dem åt... vi gillar helt enkelt inte varandras :-)
Här är mina förstisar som åkte nu...
De funkar inte så bra de hellre längr....
Bye bye mina små suttar...
<3
Mina två allra första ska mamma hänga på min tavla... jag fick dem när jag bara var någon timme gammal :-D
Vi visar dem sen.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar