måndag 20 december 2010

godiskaos

Inatt var jag o mamma vakna rätt mycket för jag har en sån dår dum hosta igen....
Mellan 3-6 var vi helt vakna ... sen gick vi ner o hämtade ny välling o tog lite ny medicin...
den e rätt go.
Sen somnade jag faktiskt om... o precis då vaknade storasyster.... hon hade ont i sitt öra trodde mamma... men hon somnade oxå om o vi sov allihopa till 9...
Utom pappa som var hos tandis redan kl 8.

Pappa handlade när han var inne i stan..., han köpte en julklapp till farmor o faster med....,mem jag kan inte säga vad ifall de tjuvkikar här :-D.
Pappa kom hem o packade lite saker...
Sen kom bestefar på en kaffe... o så kom det en tant som fixade med mammas dator o så fick mamma en liten sak med massa knappar av henne med... den blev mamma glad för..
Å så ett nytt förstoringsglas med... det är bra att ha mer än ett :-D

Sen skulle pappa oxå åka :-(
Han ska köra låååångt.

Jag ville inte ge pappa nån kram o puss hejdå.... men när han hade åkt tjatade jag om pappa hela tiden.....
Å så sa jag nåt om ATTIHOP (alltihop)
Det var papprena jag ritat på som skulle i sin låda ... ATTIHOP :-D

Jag o mamma skulle göra godis sa hon...
Jag blandade o smakade *mmmmmm*




Det blev lite kaos i köket ett tag med en massa sajer som skulle göras...
Så fudgen bubblade över...
Totalt misslyckat...
Men den var supergo ändå....
Vi gör ett nytt försök imorron :-D
JAAAAAA *slurp*

När vi gick upp för att sova sa jag
"EJ DÅ PAPPA"....
Undrar om han hörde mig???
Lillasyster skulle oxå sova i min säng...
Jag tycker att det e jättemysigt.
Jag somnade nästan bums o Jojo somnade med....
Mamma höll på att somna, men hon o Jojo smög visst ner sen...

Jag hostar så jag vaknar heeela tiden....
Men jag ligger ju i vagnen bara en meter från mamma så hon nattar om mig snabbt...
Men nu har jag nog varit vaken i en halvtimme.....
Vi ska snart gå upp o lägga oss.. å¨då tar mamma med en välling tror jag så jag kan bli lite sömnig igen...
Sov så gott alla ni andra

BARA 3 dagar kvar snart :-D
Kraaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar