måndag 13 december 2010

Fortsättning på födelsedagen :-D

Jag o Noomi kollar in mitt rum...
Vi är visst två tvååringar som gillar "NEJ" o "MIN"

Men vi gillar att kramas i alla fall
<3
WUHUUUU :-D
Jag fick en "DOTOR" av min farbror o hans famikj :-D
Ham sa att det var den nyate versionen av.... ma...macka...? undar om det går att ha smör på ;-)
O en ny fin lillan
Pappa hade gjort supergoa banan/ päron tårtor
Den ena med MU
O den andra med KA :-D
Immam tårtan var det taccos som gällde.

 Jag blåste ut ljusen jättefort...
Jag fick hålla för ögonen när de sjöng för mig ... det var pinsamt...

Det var en härlig dag o jag vill tacka alla för de jättefina sakerna jag fick...
Jag fick en rosa resväska på hjul
Ett DUPLO zoo
En docka som kan prata
En typ brats
Pennor
En dator
två klänningar
en sess- tiara
hårspännen
en muminburk
halsband
TACK
<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar