tisdag 14 december 2010

Lite ner firande... LUKA på visit

Bestefar kom en sväng o tog en kaffe på förmiddan... eller det var väl närmare middag eftersom vi sov till 9 allihopa :-D


"LUKA" kunde ju inte komma på mitt kalas... men han ringde.... SJÄLV till oss o frågade om han fick komma....
coolt
Vi fikade o lekte lite....
HAn blev arg på mog... han gillar inte att kramas lika mycket som jag gör ;-)
Sen tittade vi lite på Shrek som pappa hade hyrt i affären....
Jag visade Lucas min dator.... han tyckte oxå att den var snygg.... o det blev lite tvist om vem som skulle trycka o så.....
Jag fick en TITTI målarbok av dem o en massa fina tushpennor :-D
Å så fick jag snygga tights som LUKA valt själv :-D
 Test av Kittybok
 Snygga tights va...? :-D
Först ville vi ha banan .. men när LUKA inte ville ha mer... ville inte jag det heller...
 Lillasyster smaskade i sig krokar istället :-D
Hon ÄLSKAR krokar
 LUKA blev nog lite trött sen... eller så kanske han var lite sjuklig... det sa hans mamma att han kanske var...

Det var en supermysig dag till :-D
Kram på er o idag mest till LUKA
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar