torsdag 16 december 2010

tisdags kok

Sov länge efter en hemsk natt.... halv4 somnade J men vi vaknade inte förrän strax innan 9 :-D

Rufus <3
Han e jätterolig....
Igårkväll fick han en massa pussar gonatt...
Mamma tyckte att det var orättvist :-D

Jojo testade oxå Rufus... hon verkade tycka om honom med...

Sen kokade vi lite frukt till Jojo
1 påse torkad blandfrukt
2 Apelsiner
2 Clementiner
Samtidigt gjorde jag KÖA till Jojo
En massa RLUUL RLULL
De blev jättefina :-D
Det är bara köttfärsbullar
Men vi kokade dem i dragon o Kurry :-D
Jag tyckte att de var sådär...
Men Jojo åt 4 köttbullar o två potatisar :-D
Det var hennes första riktiga middag.
Jag o mamma fjorde mackisar o ÄNTLIGEN fick vi kycklingköttbullar...
MUMS

Jag hjälpte mamma att duka av...
Först diskade jag smörkniven...
Sen stoppade jag den i diskmaskinen


Jag kollade in fåglarna lite

Mamma fick en ny torky när vi handlade...
Den gillar hon :-D
praktisk smart o snygg

På kvällen tittade jag o mamma på Shrek 4...
Den e rolig

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar